2016. július 2., szombat

locsoló automata


Naná, hogy reggel egyedül kellett mennem a piacra, mert Áron reggel ½ 10-ig nem volt képes felkelni.

Piac előtt elmentem a Szépséghibás boltba és vettem egy programozható digitális órát kemény 2500 magyar forintért, mert szeretném a növények automatikus öntözését megoldani vele.

A piacon leadtam a virágos néninek két smaragdfa palántát és vettem tojást, sütni való szalonnát, csirkemellet, káposztát, cukkinit. 

Délelőtt csak a duolingóval, a blog bejegyzéssel és a digitális órával foglalkoztam. 

Kora délután elkezdtem készíteni a zöldséggel (cukkini, sárgarépa, hagyma) megrakott csirke mellet. Mire az bekerült a sütőbe, már ½ 4 lett. A nyári ebéd hideg meggylevessel kezdődött. A rakott csirkemell mindenkinek ízlett, de Áron szerint sok volt benne a bors. 

Norci lányom kért, hogy legyek a segítségére két nanoSIM kártya előfizetésében arra az időre, amíg itt vannak Magyarországon. 

Közben megmértem a felnőtt smaragdfát, ami mostanra 570 cm magas lett. A kamaszok és a kicsi is szépen fejlődik.  

A nap még délután ötkor is melegen süt, lementem a Dunára egy órát úszni. Utána zuhanyozás és megint nagy locsolás.

Még megnéztem a Német-Olasz meccset, de nem volt egy nagy durranás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése