2016. július 24., vasárnap

Érkezés Prelukba. Camping


A késői ébredés után mindenki ment fogat mosni a mosdóba, majd leültünk reggelizni a tegnapi asztalunkhoz. Ki-ki ham and eggs-et vagy sült virslit rendelt tejeskávéval, vagy müzlis kakaóval.

Hamarosan indultunk. Igaz, hogy először még visszafele, mert szerettünk volna néhány cuccot vásárolni a TESCO-ban és főleg még a határ előtt olcsóbban tankolni.

Teletankoltunk, majd bementünk a TESCO-ba, ahol sok mindent, többek között egy a tengerben használható papucsot vettünk.

A határon alaposan átvizsgálták a papírjainkat, sőt még a huzikába is benéztek.

Tudtam, hogy belépve Horvátországba, nemsokára elérjük a első Cestarina-t (Fizető kapu) és, hogy ott ne legyen probléma, leálltam a leálló sávban és hívtam a CITIphone-t, hogy a folyószámlámhoz kötött hitelkártyámat állítsák át az Euro számlámra. Közben egy horvát rendőrségi járőr autó megállt mögöttem és kérdezte, hogy miért álltam meg. Elmondtam neki és megígértem, hogy három perc múlva tovább megyek. Azt mondta, hogy mögém áll és azt még megvárja.

Gyorsan végeztem és indultunk tovább. A fizető kapunál, már az átállított hitelkártyámmal tudtam fizetni.

Este hat körül értünk a kempingbe. Először kerestünk magunknak egy jó helyet, majd elkezdtem a letelepítést, amiben a két fiú sokat segített és utána elmentem bejelentkezni. Levente és Áron személyével nem akartam nehezíteni a regisztrációs munkát és az autó + lakókocsi helyett is csak egy camper-t diktáltam be.

Meglátogattuk Marikékat, akiknél most egy magyar család lakott. Kicsit összebarátkoztunk és felajánlották a bárminemű segítségüket.

Gyorsan elmentünk még egy nagyot úszni a tengerbe és utána elkezdtem készíteni a kaját. Vacsorára megsütöttem négy csirkecombot és azt kenyérrel és kovászos uborkával ettük. Előtte persze unikum és utána sör. Mi korán a fiúk éjfél után oltottak villanyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése