2016. július 7., csütörtök

Dömsöd Tibor nélkül

Reggel időben felkelve megbeszéltem Emőkével, hogy mi a Mannával elindulunk és Ő, amikor tud vagy ma este, vagy holnap jön utánunk.

Egy rövid Duolingózás.

Reggeli után lementem Mannáért, aki első hívásra jött haza, még adtam egy palack vizet a smaragdfának és már csomagoltam is mindent az autóba. Manna sem reklamált nagyon a hordozókája ellen, mert tudta, hogy ez Dömsödöt jelent és ő ott mindig nagyon jól érzi magát.

Első állomás a TESCO, ahol, miután leadtuk az üres palackokat, kicsit bevásároltunk (12 tej, 12 ásványvíz, 12 sör, paradicsom, afrikai törpeharcsa, csirkemell, sertés oldalas és macskakaja), majd folytattuk az utat Dömsöd felé. A piacon vettem még egy doboz tojást, újhagymát és hegyes paprikát.

A bázison jó és rossz meglepetések is fogadtak. Áron azt kérte, nézzem meg a konyhát, hogy ő milyen rendet csinált. Valóban el voltam bűvölve a látványtól. Mindent gyorsan bepakoltunk a hűtőbe és körülnéztem a kertben.

Annak viszont nem örültem, hogy Tibor úgy ment el, hogy a paradicsom töveket hagyta elfeküdni, ahelyett, hogy a karókhoz erősítette volna és a növények két napja nem kaptak vizet.

Na, mindegy, ebből a két hónapból is sokat tanultam.

Átmentem Bénihez egy-két kupicára beszélgetni.

Késő délután elmentünk a közeli étterembe, mert nem volt kedvem főzőcskézni. Áron egy lasagne-t evett, én pedig egy pontyhalászlét.

Amikor visszatértünk, megírtam a mai blogot és kimentem egyet úszni. Egy szűk órányi úszás után még sütött annyira a nap, hogy a stégen átmelegedtem.

Egy másik óra a locsolással telt. Mindegyik növény kapott rendesen. Egy kicsit fel is lélegeztek.

Áron elment a Levivel focizni és egyet esett a betonon, ezért, amikor visszatértek, kezdődhetett a Betadin-os kezelés.

A bluetooth-os erősítő megkapta a tápját és idáig nagyon jól működött. Holnapra tervezem, hogy rákötöm a két hangfalat és akkor majd vizsgázik.

Az oldalasból négy nagyobb szeletet készítettem és mindegyiket megtűzdeltem fokhagymával és jól befűszereztem. Az egyik felét betettem a sütőbe néhány darab krumplival, a másik fele pedig bekerült a mélyhűtőbe.

Vacsora után megnéztem a Franciaország – Németország EB elődöntőt. Igazán jó meccs volt.