2016. július 5., kedd

Manna, Manna


Nagyon későn keltem, mert előtte még az ágyban elvégeztem a Duolingó napi penzumot (angol). 

Meghozta a postás a Gabikáéknak szánt BBQ Fan-t. Szerintem nagyon fognak örülni neki. 

Későn kezdtem a reggelihez. 

Lementem Mannáért, de se híre, se hamva. Meglocsoltam a smaragdfát és visszavittem négy bevásárló kosarat a CBA-ba. Előbb ráteszek egy lapáttal a Duolingóra (olasz), azután megint lenézek Mannáért.

Átvittem Katikának 10 inget, de mondtam, hogy ráér kivasalni, amikor lesz rá ideje. 

Mannát felhoztam. Evett, ivott és most alszik. 

Elvittem az autót a Shell mosóba, és ha már ott voltam, akkor kiporszívóztam. Kicsit túlvállaltam magam. Nem gondoltam, hogy az ilyen nagy munka lesz. 

Hazaérve tisztáztuk az etx lapon lévő termékek állását. 

Egy-két sakkparti után megnéztem a Lengyelország – Portugália meccset. 

Még egy kis pótvacsora (grill csirke és meggy) a csirke mell részéből Manna is kapott rendesen.

Késő este még kérte, hogy engedjem le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése