2016. július 9., szombat

Balhé a rendetlenség miatt


Emőke már 8 óra körül küldött egy üzenetet, hogy ma mégse jön, inkább kipiheni magát. 

A reggel balhéval kezdődött. Az egy dolog, hogy Áronnak nem volt kedve velem a piacra jönni, mert inkább szeretne tovább lustálkodni, de hogy a szobájában negyedik napja nem tud rendet csinálni, azon nagyon kiakadtam. Mindenhol használt edények, poharak, bögrék, különféle rágcsás zacskók szétszórva, koszos ruhadarabok a földön, üres italos palackok, de még az ágy alatt is. Könyvek szanaszét, teljesen háborús állapotok. 

Én indulok a piacra – mondtam - , de előtte öltözzön fel és menjen haza. Adok pénzt, csak induljon. 

Ekkor nagyon lassan elkezdett rendezkedni, lehordta a piszkos edényeket és kirámolta a mosogatógépet. 

Elindultam a piacra, mert fogytán volt a tojás és a szalonna. Mire visszaértem, már alakulóban volt a rend. 

Nekiálltam a konyhakertet gyomtalanítani.
 

Dél fele elkezdtem készíteni az ebédet. Bepaníroztam és kisütöttem a tegnap bepácolt törpeharcsa szeleteket és készítettem hozzá petrezselymes krumplit. 

Áron azt mondta, hogy ilyen finomra elkészített halat még sosem evett. 

Ebéd után szívesen aludtam volna egy órát, de a délelőtti balhé miatt nem tudtam elaludni. 

Csináltam 50 Olasz és 20 Angol Duolingót. 

Amikor Áron bejelentette, hogy elmegy egy kicsit bringázni, kértem, hogy ejtse útjába a piaci cukrászdát és hozzon néhány olyan krémest, amilyent már többször is vettünk. Azt a cukrászdát nem találta meg, de máshonnan hozott három franciakrémest. 

Találtam az Interneten egy nagyon egyszerű fokhagyma termesztési módszert. Egy nagyobbacska cserépben rögtön ki is próbáltam. Kíváncsi vagyok az eredményre.
 

Közben jött Levente és Áronnal elmentek focizni. Nagy locsolásba kezdtem és közben gondolkoztam, miként szervezzem meg a locsolást, azalatt, amíg mi az Adrián leszünk. 

Arra már alig van idő, hogy a régóta tervezett automata locsolórendszert összeépítsem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése