2017. szeptember 29., péntek

A dömsödi fuvar

Már tegnap este megkértem Áront, hogy úgy állítsa be az ébresztő óráját, hogy még 7 óra előtt el tudjon indulni a suliba. Nincs arra semmi szükség, hogy a szeptemberi négy késésére rátegyen még egy lapáttal.

Én is kezdtem keltegetni, de végül hétig még fel sem kelt. Reggel még azon is összeszólalkoztunk, hogy tegnap a kérésem ellenére sem kereste fel a kémia tanárt, hogy váltsanak néhány szót az eddigi jegyeiről (1, 1, 2).

10 óra körül hívott B. János, hogy megbeszéljük, hol tudom felvenni a 2 éves kisfiát (Nimrod) és a barátnőjét 1/2 3-kor, mert ma őket is visszük le Dömsödre.

Tegnap meghallgattam Lázár János 99. csütörtöki kormányinfóját és úgy döntöttem, akkor tudom az idegrendszeremet a leghatékonyabban megkímélni, ha teljesen kimaradok ebből a közelgő „Nemzeti konzultáció”-ból, ezért ma felmentem a

https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/ 

oldalra és letiltottam a személyes adataim bármilyen célú felhasználását.

Emőke hívott az angolról, hogy ő a Mannát reggel levitte.

Az idő szikrázó napsütéses, igazi Indián nyár.

Úgy indultam az autót tölteni és az M4-es metró végállomására, hogy hagytam Áronnak egy levelet, amikor hazaér pakoljon mindent össze, Mannát hozza fel, hogy mire megérkezem Jánosékkal indulhassunk.

Jánosnak közben összecsaptak a feje felett a hullámok és lemondta a mai dömsödi fuvart.

Visszajövet azonnal tudtunk indulni.

Az első állomás a TESCO. Áron feladata a kenyér és a sertésköröm volt, az enyém a PET palackok és az italok (Unicum, sör, radler, Cappy, tej stb.)
Áron a körmöt nem vette meg, mert nem tudta, mennyit kell vennie, viszont a kenyéren felül vett sajtot és szőlőt. A szőlővel nem értettem egyet, mondván, hogy a dömsödi piacon sokkal szebb szőlőt lehet kapni és még az is lehet, hogy olcsóbban.

Még naplemente előtt leértünk a bázisra. Mindent berámoltunk. Manna csak rövid időre jött be a házba, mert fontos dolgai akadtak a szabadban.

Én feltettem a köröm pörköltöt főni, Áron pedig felvitte a notebookomat és Internetezett. Onnan csak akkor jött le, amikor egy kicsit megéhezett, éjjel ¾ 2-ig folytatta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése