2017. szeptember 6., szerda

A nyomtatvány sehol


Az ütközet folytatódik. Áron ugyan majdnem időben elindult a suliba, de a borítékot, amit az iskola titkárságára kellett volna vinnie nem találta. A notebookját (amit tegnap este elkoboztam) viszont megtalálta. Ma egy kicsit jobban el fogom dugni.

Az Imre által adott töltő, most már háromszor leverte a biztosítékot. Egy darabig tölt, azután rövidzár.

Áron hazaérve sem találta a borítékot, ezért hiába töltöttem ki a nyomtatványt, egy új nyomtatványt kell beszerezni. Holnap elmarad a „0”-dik órától a tesi, ezért azt kértem, hogy reggel 7-kor induljon el a Nyugdíjfolyósító Intézetbe, kérjen egy ugyanolyan nyomtatványt, mint amilyet elkavart, és ha 8 – ¼ 9 között végez, akkor onnan még bőven beér a suliba 9-re.
Rajzoltam Áronnak egy hevenyészett térképet és ráírtam, hogy milyen nyomtatványt kell kérnie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése