2017. szeptember 21., csütörtök

Nissan alku

 
Hajnaltájban furcsa zajra lettem figyelmes, de azután hamar kiderült, hogy a vízcsobogás ház központi rendszerének a zaja, mert a fűtés elindult. Hát, éppen ideje volt, mert nem csak az eső, de a hőmérő higanyszála is esett.
Áron tekintettel a „0”-ik órájára 6:52-kor indult el.
Én úgy terveztem, hogy nem mondom le a ma délelőtti találkozót a Nissan kereskedelmi munkatársával, és ha egyedül is de bemegyek megbeszélni egyes részleteket. Kidumáltam magam, hogy a Száki Sándor miért nem jött el és miért nincs itt a beszámításra tervezett Toyota Yaris.
Átnéztük a kedvezményes lehetőségeket és végül addig-addig alkudoztam, hogy egy olyan megoldást sikerült találni, hogy Sanyika kap egy 0 km-es új autót, de csak tesztelésre, tulajdon átruházása nélkül és négy hónap múlva kötik meg az üzletet. Amikor megkötik az üzletet, (addig bőven megjön a 1,5 milla állami támogatás is), akkor további 500.000.-et leengednek az árából, mert akkor ez már egy használt tesztautónak számít.
Mindez azért volt fontos, mert mint tudjuk, a villanyautó nagyon drága, mondhatni irreálisan magas az ára, mondván, hogy majd az évek során behozza az árkülönbséget (ingyen üzemanyag, ingyen parkolás stb.) sose hozza be és mire már majdnem megtérülne, addigra vehetsz bele egy új akku szettet, mert arra csak nyolc év a garancia. Kézenfekvő volt tehát, hogy minden árcsökkentő tényezőt meg kell fontolni. Az egyik ilyen, hogy a pár hónapos teszt autóra adnak némi – jelen esetben 500.000.- forint) kedvezményt. Igen ám, de mit lehet tudni, hogy azt ki használta, hogyan használta, meg azalatt kopott is minden az autóban stb. Nos ennek az aggálynak sikerült most a méregfogát kihúzni, mert az autót vadi új kora óta így csak a leendő tulaj használja.
 Délben megettem a fele maradék csülkös bablevest.
Áron ½ 4 körül ért haza és notebookja nem lévén leült tanulni.
Délután elújságoltam Szákikának, hogy mire jutottam a Nissan-nál és a jövő hétfőre ütemeztük a Yaris-szal a látogatást.
Áron egy rövid időre elkérte a notebookomat, amit csak azzal a feltétellel adtam oda, hogy 100 XP pont duolingóval kezd.
A vacsorához vettem a CBA-ban sok csirke szárnyat, egy bajor cipót és egy doboz cacikit (görög fokhagymás, uborkás joghurt).
Egy órán belül tálalva volt a vacsora (csirkepörkölt, caciki és bajor kenyér).
A vacsi finom lett, de Emőkét vacsora közben megfenyegettem, hogy utána angolozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése