2017. szeptember 16., szombat

Kettesben Mannával


Csak későn, majdnem ¾ 10-kor ébredtem. Nagyon egyedül vagyok. Manna ráment a kajára, majd kiment. Azonnal hentes, majd a piac. Vettem egy kis disznósajtot, mert ezt nem csak a Leó, de én is szeretem. A piacon a főtéma az újhagyma és a méz volt.

A következő állomás a Gulyás Laci volt. Szükségem van egy 220 V vezérlőárammal működő relére, amelyik a fűtés áramkörét zárja. Laci keres, Judit meg közben készít egy kávét és ad egy csokor zöldbabot.

A villamossági boltban vásárolok a reléhez egy szerelhető dugaljat és bocskor csatlakozókat.

Visszamegyek egy órával később reklamálni a henteshez, hogy szerintem a húszezresből egy ezressel kevesebbet adott vissza. Azonnal ideadja az ezrest. Ilyen nincs, de úgy látszik Dömsödön van.

Otthon Mannával kettesben reggelizünk. Egy tejeskávé mellett megírom a ma történteket.

Most, hogy már megvan a 220 V-os vezérlő feszültségű relé elkezdhetem építeni az új fűtésvezérlő rendszert.

Kis pihenő után odateszem a zöldséges csirkelevest. Kettőnknek olyan sok a vásárolt aprólék, hogy a felét elteszem a mélyhűtőbe.

Manna nagyon él. Néha átmegy a szomszéd kertbe, mert ott akadálytalanul végig tud futni.

A vacsoránál igazságosan elosztottam az aprólékot.

Este bizonytalan voltam abban, hogy fog-e esni éjjel, ezért meglocsoltam a növényeket. Ahogy befejeztem a locsolást elkezdett esni és azután reggelig el sem állt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése