2017. szeptember 24., vasárnap

Kapor jövőre

Délelőtt kértem Áront, hogy szüretelje le a még a karókon található érett paradicsomokat. Megmosva egy lábasban felforraltam, majd egyenként megfosztottam a héjától és a csumájától és úgy főztem tovább.

Felosztottuk a terepet, illetve a munkákat. Áron szedte össze a Samó diófájáról lehullott diókat, én pedig a császárkörtét.

Közben átjött Levente. Judit küldött egy doboz tojást és egy borítékban kapor magokat. Azonnal felástam 2-3 négyzetmétert, kigereblyéztem és rászórtam a magok nagy részét.


Csak nagyon késő délutánra tudtam rábeszélni Áront, hogy kezdjünk el ebédelni. Végül lejött a toronyszobából és ő melegítette meg a maradék babfőzeléket és a sült húsokat.

Mire hazaértünk már este nyolcra járt. A császárkörtéből sokat adtunk Katikának, de jutott Emőkének is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése