2017. szeptember 14., csütörtök

Kémia 2-es


Kilenckor ébredtem. Áron már jóval korábban elindult, mert ma „0”-ik órája van.

A Qi töltő nem akar szuperálni, illetve néha tölt, de az eredmény többnyire negatív.

Későn kezdtem a reggelihez, ezért azt már olyan bőségesre készítettem, hogy ebédnek is megfeleljen.

Belenéztem az „E-kréta” alkalmazásba, amiben az a rossz hír szerepelt, hogy Áron kémia dolgozata 2-es lett.

Egy órakor elindultam a MOM üzletházba egy megbeszélésre. A megbeszélésen nem jutottam semmilyen konkrét eredményre, mert még át kell gondolnom az ajánlatokat.

Utána még ott a helyszínen (pontosabban a Vapiano-ban) ettem egy nagyon finom lazacsültet salátával.

Hazafele betértem a Nissan Centrumba és mialatt megittam egy kávét rátöltöttem 50 km-nyit az autómba.

Itthon megnéztem, hogy miket kell még kirámolnom a Scenic-ből, mert Kriszta hatra ígérte, hogy jönnek érte és elviszik a hétvégére. Hiába győzködtem, hogy ez nem bérautó és nem kérek érte semmit, azért csak hoztak egy üveg márkás körtepálinkát.

Megmutattam nekik a Nissan Leaf-et is és elvittem őket egy demó körre, amit nagyon élveztek. Végül odaadtam nekik minden papírt és a Scenic kulcsát.

Közben megjött Ádám, akit Áron a maradék bolognaival kényeztetett. Ádám úgy nyilatkozott, hogy nagyon finom volt, de magához vette a Leó klumpáját és hamar elviharzott.

Áron notebookjának elkobzása már megint lóg a levegőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése