2017. szeptember 22., péntek

Indián nyár

Áron 7:14-kor indult el. Ő még nincs meggyőzve arról, hogy érdemesebb egy negyedórával korábban indulni, mert bármi közbe jöhet.

Az idő megkönyörült rajtunk és az Indián nyár (szerintem ez szebben hangzik, mint a vénasszonyok nyara) hűvös, de szép napos idővel kedveskedik.

Én 11-ig lustálkodtam és csak akkor láttam neki a reggelinek.

Amikor Áron hazajött a suliból, már minden indulásra készen volt. Útközben a TESCO felé megbeszéltük, hogy mi legyen a holnapi ebéd. Áron babfőzeléket javasolt roston sült csirke mellel. A vásárlást felosztottuk. Hamar végeztünk és indultunk tovább.

Még sütött a nap, amikor megérkeztünk.


A frissen vásárolt tarkababot beáztattam.

Konstatáltam, hogy az ideiglenes fűtésbeállítás működött és a ház nem hűlt ki teljesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése