2017. szeptember 30., szombat

Gazdag szombati program

Reggel Áron csak nagyon nehezen tudott felkelni, hogy jöjjön velem a piacra. Ott kért egy ezrest, hogy vehessen valami rágcsát. Én angol szalonnát, újhagymát és csípős paprikát vettem, illetve csak szerettem volna venni, mert Laci elkószált a standjától. Kinéztem és kiválogattam magamnak két szép darabot és kértem a szomszédját, ha visszajön Laci ezt a két darabot ne adja el, tegye félre nekem. Közben mentem tovább vásárolni, amikor egyszer csak Laci jött utánam és odaadta a két csípős paprikát, de már nem kettőt, hanem négyet. Egészségükre – mondta, és azzal otthagyott.

A piacon megnéztük a szőlőt is. Igaz, hogy sokkal szebb szőlőt, mint amit a TESCO-ban vettünk, viszont 880.- forint helyett 380.- ért árulták kilóját.

Utána felhívtuk Imrét, hogy vihetjük-e az első számítógépet a mustrára? Imre fogadta, rögtön meg is állapította, hogy videó kártya gyanús és megállapodtunk abban, hogy egy hét múlva bővebben konzultálunk róla.

A reggelit Áron készítette. Kicsit kevés lett, de jóízű volt. Angol szalonna sült póréhagymával és rajta tükörtojás.
A paradicsom már nem fogyott annyira hozzá, amennyire kellene, hogy fogyjon.

Reggeli után még végeztem egy nagy fűnyírást, amibe Áront is szerettem volna bevonni, de ez neki még 10 %-ban sem sikerült.

Utána átmentem Judithoz-Leventéhez és tettem egy javaslatot Leventének a holnapi Áronnal közös programjához. 20 perc testedzés, amiben van fekvőtámasz, guggolás, felülés és gyűrűn felhúzódzkodás. Utána egy fél óra olvasás, majd egy kis klasszikus zenehallgatás, egy fél óra angol óra, amit pihenés gyanánt Internetezés követne, (amiben persze utána lehet nézni annak a zenének, amit hallgattunk.)

Felüdülésképpen elvinném őket Ráckevére az Aquaparkba egy kis úszásra. A javaslatból csak az úszás került elfogadásra, azzal a kiegészítésre, hogy ők ketten (mármint Áron és Levente) szeretnének még egy tepsi almás pitét is sütni. Ebben meg is állapodtunk. Levi azt mondta, hogy délután 1 és 3 között átjön.

Próbáltam Áronnak időpontot kérni a fodrászatnál, de ez csak jövő szombatra délelőtt ½ 10-re sikerült.

Kettő körül el tudtunk indulni Ráckevére az Aquaparkba, de Áron nem találta a fürdőnadrágját. Nem baj, majd az uszodában bérelünk egyet.

Ott kiderült, hogy se bérelni, se venni nem tudunk, úgyhogy el kellett mennünk a közeli TESCO-ba venni egyet.

Az úszás nagyon jól esett. Én 60 hosszt úsztam (igaz, hogy itt egy hossz csak 18 méter), Áron és Levi pedig négy hosszt, mert inkább beszélgettek.

Ebédre nekiláttunk a körömpörköltnek, de ebben Levi már nem tartott velünk. Erre már olyan későn került sor, hogy a vacsora el is maradt.

Este arra gondoltam érdemes lenne az autót feldugni az éjszakai áramra, hátha reggelig tölt valamennyit