2019. december 9., hétfő

A Dömsödi kulcscsomó átadva.


Korai ébredés után kijavítottam a szombati blogspot hibáját, amire Béla hívta fel a figyelmem.

Szerintem Áron későn indult el a suliba, de majd a digitális naplóból meglátom, hogy késett-e vagy sem.

Lementem a postára az értesítéssel. Jó hír / rossz hír. A jó, hogy megjött a LEGGOO S 10, a rossz, hogy egy hónappal ezelőtt Szalkszentmárton felé menet átléptem Pest megye határát és ezért 14.500.-forint büntetést kell fizetnem.

Elővettem az olaszt, mert ezt a múlt héten elhanyagoltam. Kicsit döcög is emiatt, de úgy látom, hogy a többiek is átadták magukat az ünnepi hangulatnak és emiatt elfogyott a szorgalmuk.

Felhívtam az Equilor-t és a szabad pénzből belenyúltunk a BALL Corp részvényekbe.

Áron azt írta Viberen, hogy 7 és 8 között fog hazaérni, de végül korábban jött. mert a barátnője elment a színház tüntetésre. 

Abból is látszik, hogy egy aggódó apa típus vagyok, hogy kivételesen nem is bánom, hogy Áron nem ment vele.

Vacsorára Áron a tegnapi rizses csirke maradékát fogja enni, én pedig valami hideget (pörc, zöldséges túró, rozskenyér, tej).

Emőkének odaadtam a Dömsödi kulcscsomót és leírtam a részletes használati utasítást hozzá, mert lehet, hogy holnap lemennek és kicserélik a a nyári kerekeket a télire a Pafikán. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése