2019. december 19., csütörtök

Csütörtöki indulás


Áront csak ¾ 8-kor kérdeztem, hogy mikor tervezi elindulni a suliba. Mondta, hogy ne aggódjak, mert az első órája elmarad.

Végül ½ 9 után indult el. A szobájába bepillantva már nagyon I’am looking forward the dating (már alig várom a randevút) hangulat érződik, mert, talán életében először úgy hagyta el a helyszínt, hogy előbb rendet csinált.

A Nissan szervizt felhívtam, de közölték, hogy nem érkezett meg a tegnapra várt alkatrész.

Reggelire a maradékokból falatoztam, majd kora délután elkezdtem pakolni, hogy mire Áron hazaér, már ne zavarjak.

½ 3 előtt sikerült elindulnom, úgy hogy sikerült elérnem a 3:05-kor induló buszt és ½ 5 kor már a házban voltam, ahol csak 17,5 °C fogadott, de rátettem egy lapáttal és így 8-ra már 19-20 ° C lett, de a villanykazán még tovább fűt.

Lementem és megmelegítettem a háti tatyómban otthonról hozott nagy adag rakott káposztát és (aki nem dolgozik, ne is egyék) ledaráltam a megszáradt hagymás kenyeret prézlinek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése