2019. december 26., csütörtök

Még mindig karácsony


Hatkor ébredek.

9-kor két helyen is beleszaladtam az ünnepekbe. Először csak a CBA-ba mentem volna le tejért, de ott azzal szembesültem, hogy még karácsony van és hiába van kiírva a szlogen, hogy "Mi mindig nyitva vagyunk." zárva van.. 

A második egy telefonhívás volt a Nissan Gablini munkafelvételére, de ott is csak széttárták a karjukat, hogy ünnepek alatt nem jött alkatrész.

Egyedül a Misivel tudtam telefonon értekezni, hogy az angol DVD nézés nem náluk, hanem Dömsödön lesz szombatonként.

Reggelire egy kis főtt kolbász hagymás kenyérrel és krumpli salátával. Utána tej híján citromos tea.

Áronnak letöltöttem és átküldtem Kosztolányi Dezső: Pacsirta c. művét, hogy mint a karácsonyi szünetre kötelező olvasmányt, azt olvassa.

Ebédre megettem egy fél üveg halászlét, de utána még Ili szólt, hogy volna egy kis töltött káposzta. Felmentem érte és hálásan megköszöntem, mert amúgy semmivel nem készültem vacsorára.

Ebből egyelőre csak magamnak melegítettem. a többit betettem a hűtőbe Áronnak, Emőkének és Andrásnak.

Magam is elkezdtem olvasni a Pacsirtát és nagyon tetszik.

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése