2019. december 15., vasárnap

Manna hagyatéka


Arra ébredtem, hogy már csak egy hónap van az utazásig, ezért el kell kezdeni koncentráltan készülődni. Ezt több síkon képzelem el, úgymint: Ügyintézések, Pénzügyek, Útipoggyász összeállítása, Dokumentumok. és erről egy külön dokumentum készül.

Áron írt a Viberen, hogy ne nagyon igyekezzek haza, mert még csak félig van készen a rendcsinálással és nemsokára indul a táncpróbára. A legjobb az lenne, ha csak holnap jönnék.

Reggelire kolbászt sütöttem, savanyúság, kenyér, tejeskávé.

Elindítottam a mosogatógépet.

11 óra után csöngettek Gáborék. Odaadtam nekik Manna összes macskakaja hagyatékát és persze megint bőgtem egy sort.  Hogy ez mikorra múlik el, azt még nem tudom.

Ők még elmentek bevásárolni a Mizseihez, de utána visszajöttek értem és végül ők hoztak haza Gazdagrétre.

Itthon az a rendetlenség fogadott, amivel Áron, már jó előre fenyegetett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése