2019. december 18., szerda

KÖZHELY karácsony


Reggelire átsütöttem a rakott káposztában ragadt darált húst és ráütöttem egy tojást.

A készülődés azzal folytatódott, hogy Jancsival mail-en keresztül egyeztettem az érvényes őtlevelem számát, nehogy valami gubanc legyen.

Ebéd után generál szépítkezésbe kezdtem, mert este hatkor KÖZHELY Karácsony. Se Emőke se Áron nem tudnak velem tartani. Bár Áron felajánlotta, hogy a tegnap sütött mézeskalácsból vihetek a KÖZHELY-be is, de ez elmaradt.

Indulás előtt még igyekeztem abból a nagy rumliból, amit Áron a konyhában hátrahagyott valamit csökkenteni.

Meghitt zenés összejövetel volt. Meg kellett állapítanom, hogy Larry-nek nagyon jó énekhangja van.

Hazajövet Áron eléggé körmönfontan fogalmazta meg, hogy holnap kellene neki a kégli. Azt mondta, ha holnap (csütörtökön) lemegyek Dömsödre, akkor pénteken utánam jön. Ha csak pénteken megyek, akkor nem tud lejönni.

Elkészítem Áron holnapi tízóraiját és közben én is bekapok egy szendvicset.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése