2019. december 2., hétfő

pizza vacsora


Úgy érzékeltem, hogy Áron elindult.

Lemegyek friss pékáruért és felteszek egy szál debrecenit reggelire.

Utána elindulok a Nissan Gablini-be a PPZ 012 javításának ügyét intézni. .

Budaörs lakótelepig a 40-es busszal. Sajnos onnan majdnem egy óra gyalogút vezetett a Nissan irodáig, de úgy tekintettem erre, hogy kell egy kis séta a jó levegőn.

A munkafelvevő elpanaszolta, hogy amióta importőr váltás volt, azóta nagyon akadozik az alkatrész beszerzés, de amint tud valamit, jelentkezik. Megrendeltem a javítást.

Visszafele sem volt rövidebb az út. Sikerült megtalálnom a TESCO busz megállóját. 

Ott megismerkedtem Ilaval, aki Ukrajnából települt Budapestre. Megértettük egymást, miközben szembesülnöm kellett azzal, hogy már milyen gyenge az orosz tudásom.

A busz elhozott a Kelenföldi pályaudvarig. Ott elbúcsúztam Ilától (Ő, hogy súlyt adjon a hosszú barátságunknak küldött velem két mandarint Áronnak) és a 8E busszal jöttem haza.

A CBA-ban vettem egy pizzát, tejet, sajtot és abált szalonnát.

Áron bekapcsolta a sütőt 220°C előmelegítésre, én pedig megreszeltem a sajtot.
A kész pizzát három részre vágtam. Emőke, Áron és én együtt vacsoráztunk. Emőke és én Egri Bikavért kortyoltunk hozzá.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése