2019. december 3., kedd

Találkozó


Amikor 7:33-kor ébredtem Áron már nem volt itthon.

Megnéztem a SUN CONTRACTING befektetést, de úgy láttam, hogy a tegnapi befizetést még nem könyvelték le.

Reggelire egy főtt debreceni mustárral és utána tejeskávé.

A saját hülyeségem miatt még augusztusig kell fizetnünk a UPC Internet TV telefon szolgáltatást, pedig már semmi szükség rá.

Végre megrendeltem a januári útra a hátizsákot. Pont fele annyiba kerül, mint a Decathlonban.

Délután 4-kor elindultam a K. István által szervezett találkozóra, ahol olyan volt kollégákkal tudtunk egy asztalhoz ülni, akikkel körülbelül 50 évvel ezelőtt dolgoztunk együtt a Teherautó Javító Vállalatnál. 
Sajnos a kinyomtatott listából már sokan nem tudtak ott lenni, nevük után ott volt a kereszt.

Majd mindenki előadott egy-egy neki kedves történetet az együtt töltött évekből és röviden elmondta, hogy azóta mi történt vele. Közben ettünk és ittunk is. Én egy sült pisztrángot rendeltem zöldségkörettel és utána megittam két pohár sört.

Este 10-re értem haza.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése