2019. december 14., szombat

Lustaság miatt a piac elmarad


Elmaradt a mai piacozás. Szinte semmi vásárolni való nem volt mára.

Reggelire egy kis sült kolbász volt mustárral.

A cserépkályha még délelőtt is langyos volt. 

Sokat sikerült behozni az olasz elmaradásból.

Nekiláttam egy nagymosásnak. Közben telefonon adtam a tanácsokat Pizsuéknak, hogyan álljanak ki az érdekeikért a Sonyt kezelő informatikus szemben.

Stefikének távoktatással segítettem a német nyelvtani problémáiban. Sok, a német igeidőkkel foglalkozó anyagot küldtem neki mailen csatolva.

Ebédre megmelegítettem egy a mélyhűtőből elővett babgulyást, de közel sem volt olyan finom, mint friss korában.

Délután olvasgattam a Secret Garden-t és közben angol anyagokat töltöttem le.

Este a panírozott hal rudacskákból sütöttem vacsorára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése