2019. december 30., hétfő

Bank


7-kor ébredtem, de a felkelést 8 óra utánra halasztottam.

Lemegyek tejért és megreggelizem. Utána indulás a bankba. Jancsi azt javasolta, bankkártya ide – bankkártya oda, vigyek magammal 1000 $ cash-t.

A bankban olyan nagy volt a sorban állás, mintha kihirdették volna, hogy "ma minden pénzt ingyen adunk".
Felvettem a pénzt, de a második feladatot, hogy a Telekom és a TELENOR számláim csoportos beszedéssel kerüljenek kiegyenlítésre, azt otthon intézzem a Netbank-on keresztül.

Otthon se ment simán, mert amíg a Telekomot, mint szolgáltatót azonnal elfogadta a rendszer, addig a Telenor-ral már nem volt ilyen engedékeny.

Dálután Béla segített a lejárófélben lévő Office fiatalításában.

Vacsorára vettem egy nagy lapát csirkecombot és azt próbáltam megfűszerezés után kirántani.

A vacsorakészítés eleje még simán ment, de a végén már Áronnak is be kellett avatkoznia, mert a rántott csirke és a zöldség köret egy kissé odaégett.

Áron bejelentette, hogy a Szilvesztert a barátainál tölti és ott is alszik majd.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése