2019. december 11., szerda

Utazási megbeszélés


Reggel igyekeznem kellett, mert azt ígértem L. Pistinek, hogy 8-kor elindulok felé.

Hát mire megreggeliztem, lett ebből ½ 9 is.

A Kelenföldi pályaudvarról felhívtam Pistit és ő segített abban, hogy merre találom a 101 E buszt.

Úgy szólt a parancs, hogy a Rákóczi utcánál száljak le. Pisti már ott várt a megállóban. 

Felérve a lakásba rögtön főzött nekem egy kávét. Pisti nekem is vett egy sivatagi sityakot.

Utána felhívtuk Jancsit Skype-on (Ausztrália). Mindenki elmondta, hogy hol tart az utunk szervezésében. Jancsi áll az első helyen, én meg az utolsón.

Jancsi osztotta a parancsokat, mi ketten a Pistivel meg csak jegyzeteltünk.

Már jóval elmúlt dél, amikor Pisti lekísért a buszmegállóhoz és hazajöttem.

Itthon egy kicsit foglalkoztam a Sony VAIO op. rendszerének újratelepítésével, de lassan indulnom kellett a brushup-ra.

Ma csak Katie foglalkozott velünk, se Manna, se Larry nem volt.

Nekem még hiányzott Misi és Tünde is.

Hazajövet csak egy darab szalonnáért ugrottam be a CBA-ba, mert túrós csuszát terveztem készíteni vacsorára. A mai csusza különlegessége az volt, hogy a tejfölös túróba még újhagyma apróra vágott zöldjét és fokhagymát is belekevertem.

Áron nem jött ki vacsorázni, Emőkének viszont vittem át egy tányérral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése