2019. december 7., szombat

Áron elvonási tünetek


9-kor ébredtem. A mai piacozás lustasági okokra való hivatkozás miatt elmarad. Hideg van és nincs autóm. Helyette még reggeli előtt egy begyújtás a cserépkályhába, ami az elektromos kazánt tehermentesíti.

Reggelire egy nagy szelet sült sertéssonka ráütve egy tojás. Utána tejeskávé.

Áron nagyon hiányzik, de hogy addig se nélkülözzön, amíg vasárnap este hazaérek átutaltam neki 20 pénzt. Azt tudomásul kell vennem, hogy azért mert nekem ő hiányzik, abból értelemszerűen nem következik az, hogy ez kölcsönös.

Délig csak olvasgattam és leveleztem.

Ebédre nagyon megkívántam egy levest, ezért kinéztem az ÉHSZAKOK-ból a csurgatott tojásleves receptjét és azt készítettem.

A délután az angol anyagok letöltésével és hallgatásával telt.

A barátságtalan kinti időt egy szaunázással próbáltam kompenzálni.

A vacsora egy egyszerű túrós csusza lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése