2019. december 23., hétfő

Áron miatt kell izgulnom.


Arra ébredtem, hogy már 7:40 van és Áron még nem indult el az iskolába. Berohantam hozzá, hogy ébresszem, de mondta, hogy ma nincs iskola. Én is tudhattam volna, de ő is mondhatta volna, hiszen tegnap még arra kértem, hogy ha ma 3-ra hazaér a suliból…, de akkor se mondta, és amikor elkészítettem a tízóraiját és szóltam, hogy a kilincsen van, itthon ne felejtse, akkor se mondta, sőt vasárnap még arról beszélt, hogy azért kell hazajönnünk Dömsödről, mert hétfőn röplabda van a suliban.

¼ 10-kor én is felkelek, lemegyek a CBA-ba és reggeli után elindulok a MOM plázába (Telenor. Telekom, Budapest Bank) utazással kapcsolatos ügyeket intézni.

Még mielőtt felszálltam volna a buszra, visszavittem a hegyes paprikát a CBA-ba azzal a reklamációval, hogy szerintem a paprika nem attól lesz csípős, hogy ráírják az ártáblájára.

Mire a vezető:
-          Csak nem képzeli. hogy én majd minden egyes darabot meg fogok kóstolni, mielőtt kitetetem a pultra?
-        
-   Azt nem, de legalább egyet igen, amikor központi utasításra lecserélteti az ártáblát
o   „Csípős paprika 49,. Ft/db”-ról   „Csípős paprika 119,. Ft/db”-ra.

Megint sikerült szereznem egy fekete pontot a vezetőnél.

A MOM-ban fél siker. Azt szerettem volna elkerülni, hogy az öt hetes távollétem alatt a számlák be nem fizetése miatt büntető kamat vagy kikapcsolás legyen. A Telenor-t el tudtam intézni, de a Telekomnál elhajtottak, hogy álljak át csoportos beszedésre.

A Budapest Banknál azért nem tudtam felvenni $-t, mert le volt kötve, az Erste Bank pedig délben bezárt.

Hazajövet még sikerült vennem egy fenyőfát, de a fenyőtalpat nem találom sehol.

Online indítottam el a Revolut kártya feltöltését próbaképpen 10 +12 $-ral és ha az első banki munkanapon megjelenik a kártyán az összeg, akkor még teszek rá.

Áron azt ígérte, hogy este 10-re hazaér, de most már elmúlt ½ 11. Megpróbálok nem izgulni miatta.

Áron egyre megbízhatatlanabb. 

Már készültem, hogy 11-kor felhívom a mentőket és utána a rendőrséget, amikor 5 perccel 11 előtt megjött.

Nem akarom sajnáltatni magam, de messze vagyok a BOLDOG apától. Miért ver engem a Jóisten? Az az én bűnöm, hogy szeretem a gyerekeimet és folyton aggódom miattuk?

Amikor megjött, kértem, hogy segítsen előkeresni a karácsonyfa talpat. Azt mondta, majd reggel.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése