2019. december 31., kedd

BUÉK


Az év utolsó napján megfogadom, hogy a jövőben sem fogok korábban felkelni, mint azt eddig tettem. LUSTASÁG FÉL EGÉSZSÉG!

Reggeli után lemegyek az Eleven Centerbe elkészíttetni az utazáshoz szükséges igazolványképeket.

Közben állandóan csörög a telefon és jönnek az Újévi jókívánságok. Kamarás Lalival hosszabban beszélgettem. Jancsi hívott Skype-on és érdeklődött a készülődésemről, mert már csak 12 nap van hátra az indulásig.

Mire leértem az Eleven Centerbe már zárva volt a fotós. Még felültem a 139-es buszra, hogy tegyek egy kísérletet a MOM plázában, de már ott is korán kezdték a szilveszterre való készülődést. Majd 2020-ban megcsináltatom az igazolványképeket. :-)

A CBA-ba még bejutottam zárás előtt, hogy vegyek egy doboz tejet, egy nagy csomag bécsi virslit, egy fél kilós cipót és egy palack Törley pezsgőt.

Látom, hogy már Áron is nagyon készülődik az esti bulijára.

Magamnak megfőzök néhány szál virslit, bekapok egy-két Unicumot és megnézem, hogy mit kínál a szilveszteri TV.

Holnapra tervezem, hogy találkozom L. Pistivel.
Még csak este 7 óra van, de az emberek már élvezik, hogy valamilyen – akármilyen primitív is – de lőfegyver van a birtokukban, amit akkor süthetnek el, amikor a kedvük tartja.

A kutyák, a macskák meg az ijedősebb emberek le vannak szarva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése