2019. december 5., csütörtök

Mikulás


Meg se vártam a 8:30-as ébresztőt, mát 8-kor felkeltem.

Reggelire megmelegítettem egy adagot a csirkés lecsóból és utána tejeskávé.

Amikor lementem a postámért, nem voltam rest a kidobott könyvek közül (erre van ott egy külön rekesz rendszeresítve), magamhoz venni egyet, ami először csak a külső állapotát tekintve látszott újnak.

Rachel Bridge: MY BIG IDEA (30 Successful Entrepreneurs Revail How They Found Inspiration). Mindez a THE SUNDAY TIMES Kogan Page kiadásában. Az árcimke szerint 20 $-os áron.

Rögtön elkezdtem olvasni és már a Bevezető nagyon izgalmasnak tűnt. Utána következett a 30 sikeres vállalkozó sikerének a története. A könyvet alig lehet letenni.

Áron háromkor hazaérkezett a suliból, de nem tudta megmondani, hogy hova tette a vízórákat leolvasó papírját, úgyhogy azt újra kellett kezdeni.

Közben hozzánk megérkezett a Mikulás bácsi Emőkéhez és Áronhoz is.

Lássuk be, hogy a világhálón keresztül mindent sokkal egyszerűbben, gyorsabban és könnyebben tudunk intézni, mint előtte, amikor ez még nem volt.

Áron elvállalta, hogy ő készíti a mai vacsorát. Rántott halrudacskákat sütött és hozzá gszdag zöldségiöretet tálslr. Igyekeztem hozzájárulni, legalább azzal, hogy a majonézes céklát megcsinálom.

Kíváncsi vagyok arra, hogy Emőke is megkapta-e a rántott halat és a cékla salátát. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése