2019. december 27., péntek

legyen a kégli szabad


Éjjel ½ 3 körül felébredtem. Ez számomra azért ismeretlen, mert általában jó alvó vagyok. Talán késő este nem kellett volna töltött káposztával befejeznem a napot. Sokkal egészségesebb lett volna, ha inkább lemegyek egyet sétálni.

Na, mindegy, ha már felébredtem, akkor kimegyek, iszom egy pohár sört és a notebookon megnézem, mi történt közben a világban. Utána még visszaalszom.

A felkelés a második kísérletre ½ 9-kor megtörtént.

Áron lement az ALDI-ba némi reggelihez valókért, én pedig elkezdtem a pakolászást.  Közben Áron sürgetett, hogy fejezzem be a reggelit, mert szeretné kitakarítani a konyhát. Beteg?

Nekem ½ 12-kor sikerült elindulnom és így a 13:05-ös Volánbuszt Dömsöd felé el is értem.

Délután ½ 3-kor már a bázison voltam. A házban jó meleg van.
Próbáltam megkeresni a repülőjegyemet, amivel online be-checkolhatok majd, de nem sikerült megtalálnom Jancsi levelei között. Még jó, hogy ezt nem az utolsó pillanatban próbálom.

Jancsit majd meg fogom csörgetni valamilyen emberi időben Viber-en vagy Skype-on, mert ott most még nagyon korán van, és még biztosan alszik. (Sydney-ben 10 órával előbb jár az idő, mint nálunk.)

Tudtam beszélni Pistivel az utazásunkkal kapcsolatban és a jövő hétre tervezünk egy személyes találkozót is.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése