2019. december 28., szombat

Tél van


Nagyon jól aludtam és 8-kor ébredtem.

Az angol videók letöltése közben ráakadtam egy startup hírre. Egy magyar vállalkozó nyert meg egy pályázatot az aeroponiás vállalkozásával.

Ez a tipikus poligámia. Az egyikből (Aquapónia) még ki sem ábrándultam a másikba (Aeropónia) már bele is szerettem. Azért az aquapóniát is ki fogom próbálni.

Szinte már ebédidőben mentem le reggelizni. A pizza lepényt úgy melegítettem meg a mikróban, hogy előtte ráreszeltem egy darab sajtot, utána pedig meglocsoltam ketchup-pal.

Délután ½ 5 tájban átmentem Gabikáékhoz. Ferivel bekaptunk két kupica barackpálinkát. Boldog Újévet kívántunk egymásnak és 6-ra már haza is jöttem.

Bár a házban jó meleg van, de odakint nagyon beindult a tél. A hőmérő kijelzője a 0°C körül táncol.

Itthon még olvasgattam egy kicsit, majd amikor elálmosodtam eltettem magam holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése