2019. december 10., kedd

Az újabb VAIO


Félálomban még hallani véltem az ajtó csukódását, de mire 8-kor felébredtem Áron már biztosan az iskolában volt. Ennek ellenére elkéshet, mert ma „0”-adik óra a tesi.Igyekeztem behozni a 

Duolingóban a múlt heti elmaradásaimat.

Közben megérkezett egy újabb Sony VAIO.

Már az előzőt is irigyeltem Árontól, de azt nem tehettem meg, hogy a szülinapja előtt lenyúlom tőle.  Most viszont csak a potenciális vevőktől kell megtagadnom, hogy az ár kétszereséért megvegyék. 

Egyszerűen nem eladó!

A rajta lévő Windows 8-at tervezem lecserélni W 7-re, de ehhez először szeretnék normál módon belépni a gépbe, viszont a jelszót nem tudom.

Lementem a CBA-ba. Vettem két csirkecombot és ketté vágva azokat megfűszerezve, fokhagymával megtűzdelve, bepanírozva kirántottam. Áront is hívtam vacsorázni, de ő inkább Internetezett.

Előtte egy unikum, utána egy sör.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése