2020. június 22., hétfő

A nyárnak se híre - se hamva

20200622 hétfő

1/2 10-ig aludtam. Az idő hűvös és a kedvem is borús.

Későre tolódott és visszafogott reggeli (sült császárszalonna, lila  hagyma, paprika) után kimentem a kertbe, hogy körülnézzek van-e ott valami tennivalóm vagy a konyhakerti növények maguktól is tudják, hogy mik a teendőik.

Néhány ágat bevittem a felfűrészelőbe, hadd fogyjon a kupac.

Eljött H. András a keresztapjával, hogy megbeszéljük, hogyan lesz a kert rendezése. Azt ígérték, hogy holnap délelőtt kb. fél tízre jönnek. Feltettem az önjáró fűnyíró egyik akkuját tölteni, hátha szeretnék használni, a másikat, majd reggel teszem fel.

Ebédre a maradék halászlé és egy kis szilvás gombóc megfőve és prézliben forgatva átsütve.

Az idő továbbra is barátságtalan, bár 20-21 fok van, de nagy a szél és még eshet is.

Kicsit pótoltam az olasz elmaradásomban.

Vacsorára májkrémes pirítós lett kakaóval. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése