2020. június 10., szerda

A telefonos menürendszer

20200610 szerda

Normális ébredés 7-kor. Az időkép felmelegedést ígér a hétvégére és esőt a következő tíz napban.

Nagyon későn mentem le reggelizni (sült kolbász, mustár, ketchup, újhagyma, csípős paprika, hagymás kenyér, tejeskávé.

A napsütésben kimentem egy kicsit kapirgálni, Csak egy karalábé palántát ültettem, a többi csak ilyen kispohárból nagy pohárba költöztetés volt. Már amikor kimentem érződött, hogy kezd szemerkélni az eső és arról már tudtam, hogy nem lesz gondom az esti locsolással.

Délután a mobiltelefonommal próbáltam bejutni az Allianze Ügyfélkezelő rendszerébe, de a mobilommal nem tudtam eljutni a megfelelő menüpontra. Végül ezt a nyomógombos vezetékes telefonnal oldottam meg. Emőkének jelentettem, hogy pár napon belül fogják küldeni a Casco befizetési igazolásokat.

Este elfogyott a zöldséges csirkemell utolsó része is, ami után már csak egy palacsinta fért belém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése