2020. június 28., vasárnap

igazi Dömsödi nyár

20200628 vasárnap

Ébredés 3/4 8-kor. A nyár nem adja alább, ma is 33 fok lesz és eső csak holnap.

Reggelire egy sült kolbász mustárral, pirítóssal és tejeskávé. A konyhakertben csak egy újonc került a földbe és egy a nagy pohárba. Az ágak visszafogott mennyiségben darabolódnak.

Tegnap R. Mikinek volt egy hívása, amit nem tudtam felvenni, ma meg én hívogatom hiába, mert állandóan foglaltat jelez.

A három csirkecombot befűszerezem, de kettőt elteszek a mélyhűtő ládába és csak egy kerül a serpenyőbe két felkarikázott krumpli társaságában.

Emőkének azt írtam: "Most már délután 1/2 4 van. Ezek szerint nem sikerült Áront megnyerni a csobbanásra. Ezzel nem akarlak terhelni, de nagyon szomorú vagyok. Három sült csirkecombbal és krumplival készültem. A sorsuk még ismeretlen. :-(

A vacsora nagyon finom lett. Ami megmaradt az a hűtőbe került. Később még a hideg cseresznyeleves második felét is megettem.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése