2020. június 30., kedd

Éva meghalt

20200630 kedd

Annyi megfejthetetlen dolog történt velem, körülöttem. A legborzasztóbb, hogy Antal (szembe szomszéd) felesége Éva a kórházban tüdőrákban meghalt.

Olyan hirtelen jött a hír, hogy még fel sem tudtam dolgozni. 

két hete még ő tépett le a kertjükből nekem petrezselymet, hogy a főtt krumplira tegyem, amikor átforgatom egy kis zsiradékon. Azelőtt meg nem akarta megengedni, hogy kifizessem neki a tejet, amit nekem vásárolt. Hol van ilyenkor az Isten? Miért mindig a jobbak mennek el? Kb. harminc évvel fiatalabb volt nálam.

Áron miatt én sem vagyok valami stabil lelkiállapotban és hamar elkezdek sírni, csak könnyekkel a szememben tudtam Tóninak kondoleálni. 

Kimentem a kertbe és a tegnap este elmaradt eső helyett elvégeztem a fél órás locsolást.

Kibújt az első magról ültetett paprika palántám.

Ma különben is jó dolga van a konyhakertnek, mert este hétkor is kap egy fél órányi locsolást.

Kezd érni a szőlő és a szilvák is színesednek a szilvafán.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése