2020. június 29., hétfő

nagyon fúj a szél és azt fújja, hogy esni fog

20200629 hétfő

Hajnali 4-kor arra ébredtem, hogy nekem kimaradtak dolgok az életemből. Hogy az orgiákra és a nagy zabálásokra gondolok, lementem, hogy valamennyit ezek közül bepótoljak.

A parti grillbe tett nagy kenyérszeletre először felkerült a kis csészében tárolt maradék tojásssárgája, majd a saját készítésű kőrözött és a legtetejére a felszeletelt bácskai és így került vissza a party grillbe.
Ehhez már csak egy-két unikum kellett, hogy meglegyen a zabálás élménye.


Az éjszakai kimaradásnak az lett az eredménye, hogy reggel fáradtan ébredtem.

Rögtön felöltöztem és elindultam Gazdagrét felé, azután bizonytalannak éreztem a várható fogadtatásomat és mégis visszajöttem.

Délelőtt hosszan beszélgettem Viberen Tibcsivel és ahogyan azt már korábban is ígértem elküldtem neki az Éhszakok című receptkönyvem.

Délben! lementem reggelizni.

Néztem R. Mikinek lépcsőre szerelhető székes liftet. Ha majd megadja Elvira lánya vagy a Costi elérhetőségét, akkor átküldöm nekik is.

Itt most 25 - 33 fok van, nagyon fúj a szél és azt fújja, hogy esni fog. De csak fújja és nem esik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése