2020. június 4., csütörtök

Lassú haladás

20200604 csütörtök

Nem tudom, hogy még mit lehet kezdeni ezzel az alvászavarral. Már megint felébredtem 3-kor. Próbáltam visszaaludni. Az új ébredés már 9 óra után lett.

Lemegyek valami reggelit csinálni.

Lassan-lassan emelkedik a napi hőmérséklet és a Duna vizének hőmérséklete is közelít a 18 fok Celsiushoz. Még a végén nyár is lesz.

Az igaz, hogy gazda szeme hizlalja  disznót, de attól még nem bújnak ki a tegnap elvetett édes paradicsom magok.
Félmeztelenül mentem ki, hadd jöjjön a D vitamin.

Minden nagyon jó, csak Áron és Emőke hiányzik.

Elültettem egy karalábé kezdeményt a konyhakertbe és három petrezselymet palánta poharakba. Ha egy kicsit megerősödnek, földbe kerülhetnek, hadd bokrosodjanak.

Már elmúlt dél, amikor megmelegítettem magamnak egy már egy hónapja a mélyhűtőben pihenő sonkás lencselevest.  Amíg az melegedett, elkezdtem a karókhoz kötözni a már ágaskodó paradicsomokat.

M. Gergely hívott az Equilorból, hogy van egy  kis pénz a számlámon tétlenül. Hagytam magam rábeszélni, a felét befektettük.

A délutáni teljesítmény szerény: egy karalábé, egy paprika és egy paradicsom elültetése és néhány ág felfűrészelése. Ez kevés, de haladjunk.

Az idő napos, de nagyon fúj a szél. Ha a Duna vize 2-3 fokkal melegebb lenne, akkor bátran kimennék szörfözni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése