2020. június 27., szombat

Emőke és nagy Emő

m20200627 szömbat

Már 7 óra előtt felébredtem. Kinyitom a gmail postafiókom. Nem kezdődik jól a napom. Már az első sor rosszul szól: "noreplay", ami

magyarra fordítva annyit tesz: semmiféle ellentmondást nem fogadunk el.
Szóval a UPC-Vodafone 10.890.- Ft tartozásom két napon belül lejár és ha nem....(itt nyomdafestéket nem tűrő goromba szavak

következnek. A szerk.) Naná, rögtön átutaltam.

Tehát nem kezdődik jól a napom. Nekem az a kép jut eszembe, hogy amikor a cigányt hétfőn az anyja kiséri az utolsó útjára, (viszik

akasztani), akkor a cigány csak annyit mond: "Anya, ez a hét is jól kezdődik."

9 óra előtt kirollereztem a piacra. Esztikének odaadtam az üres tojástartót és vettem nála 1,5 liter friss tejet. (3-4 órája még a tehene

tőgyében volt)  A vegyesboltban vettem egy kis tejfölt, egy vekni szeletelt kenyeret és egy üveg unikumot, a húsosnál három nagy

csirkecombot, a zöldségesnél egy csípős paprikát, egy fej fokhagymát, egy kg. krumplit és egy uborkát. Vettem még két szép

paradicsom palántát is.

A lényeg, hogy még el sem kezdtem reggelizni és máris 25.000.- forint elfogyott és még Nescafét el is felejtettem venni, de legalább

jól élünk.

Az e-roller és a kis hátizsák oda-vissza jól működött.

Hazaérve az első dolgom a két palánta elültetése (napfürdőzés) félmeztelenül, mert szikrázó napsütés és 31 fok van és az időkép

szerint holnap is ennyi lesz..

Ebédre sütöttem néhány szelet tócsnit, amit fokhagymás tejföllel megkenve fogyasztottam. Emőke 1/2 3-ra várható. Már most kinyitom

a kaput, hogy minél előbb a töltőre tudja állítani a Pafikát. Most 34 fok van, alig várom, hogy megmártózzak.

Emőke megérkezett és hozott magával egy meglepetés vendéget is, anyukáját. Én ehhez igyekeztem nem pofákat vágni, de azon

kivül, hogy Szia több jó szót se szóltam.

A Pafikát 61 %-ról feltettük a töltőre. Eldicsekedtem a konyhakerttel, ami tetszett a lányomnak.

Emőkével kimentünk a Dunára és egy jó fél órát úsztunk. Ehhez elég meleg (34 fok) és a Duna vize is kellemes volt.

Aláírtam az összes IFKA.nak beküldendő papírt, A többit Emőke intézi.

Amikor 6 óra körül elindultak haza, a Pafika már 80 % feletti töltöttséget mutatott. Csak két dolgot kértem a lányomtól:
1. óvatosan vezessen hazafelé,
2. amint hazaért(ek) írjon egy sort.

Hétkor a növények kaptak egy alapos locsolást.

Kláritól kaptam kölcsön egy 1"-os ecsetet. Ettől kezdve nincs több kifogás, hogy azért nem kezelem  le a válaszfal padló szegély lécét,mert nem találom az ecsetet. Minden lécet lekezeltem.

Vacsorára megettem a gyümölcsleves felét, nagyon finom és üdítő volt.a

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése