2020. június 25., csütörtök

Dömsödi nyár

20200625 csütörtök

Éjjel 2-től 3-ig szünetelt az éjszakai pihenés, de azután sikerült visszaaludnom.

1/2 6-kor még be tudtam fogadni egy sült kolbászos reggelit, de utána pihenés.

Antallal átmentünk megnézni a faházat. Mi azt egy vészhelyzetben a rendelkezésükre tudjuk bocsátani, de azt előre mondtam neki, hogy ne lepődjön meg, mert a ház a jelenlegi állapotában szinte lakhatatlan.

Igazi nyár közeleg, délutánra már 27 fokot jósolnak.

A nagy kétágú létrát a kitolható toldóval próbáltam, de egyedül nem tudtam összeszerelni, pedig jól jönne a cseresznyeszürethez .

Beszéltem Andrással és megkértem  szervezze meg a PPZ 012 horpadásainak a javítását.

A palántanevelés jól alakul és egy közülük megint bekerült a földbe.

Délután a konyhakert kapott egy  1 órás locsolást, amit a növények többre értékelnek, mint az eső állandó ígérgetését.

Emőke úgy tervezi, hogy szombaton dél körül lejön. Addigra 30 fok meleg, de eső is várható.

Hétkor vacsora. Megmelegítem az utolsó előtti porcióját a zöldséges csirkelevesnek. Még mindig finom. Utána még egy utolsó szemle a lemenő nap mellett a kertben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése