2020. június 3., szerda

Ültetés

20200603 szerda

Nem sokkal 6 óra után ébredtem. Még betoldottam néhány mondatot a tegnapi blogbejegyzésbe és frissítettem. Utána még egy kis visszaalvás.

Lementem reggelit készíteni (sült sonka a sajtos pirítóson, hagyma, csípős paprika, aludttej).

Gyönyörű napsütéses a reggel, de a Duna víz-hőmérséklete még mindig csak 17 fok Celsius alatt van. Kiültem a terasz lépcsőre és az új palántázó edénykékbe ültettem az édes paradicsom magokat. Mindegyikbe került 3-4 mag. Összesen tíz pohárkával lett. Nagyon kíváncsi vagyok az eredményre.

Kicsit elfáradtam, pedig ez szinte ülőmunka volt. Azért volt abban néhány ág felfűrészelése is.

Majd még ültetek a Bénitől kapott palántákból, de előtte egy kicsit pihenek.

Ebédre megmelegítettem  a hűtőben tárolt sült tarját és egy adag sztrapacskát, hozzá kovászos uborka és sör. 

Elültetésre került egy karalábé és egy paradicsom palánta. Nemsokára locsolnom kell, mert eső sehol.
Este 7-kor történt a nagy locsolás és az ültetés 1 karalábé, 1 paradicsom és 1 paprika. Lassan nincs hely hova ültetni.

Vacsorára megsütöttem egy kolbászt, hozzá hagyma, paprika. mustár, ketchup.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése