2020. június 19., péntek

házi orvos

 20200619 péntek

Hiába feküdtem este a padlóra, annyit azért nem segített, hogy reggel tünetmentesen fel tudjak kelni. Csak nagy nehezen jutottam ki a WC-re is.

Először Áront próbáltam hívni, de nem vette fel a telefont.

Felhívtam Gabikát és a Dömsödi házi orvost. Gabika azt mondta, Feri mindjárt át fog jönni, a házi orvosnő (Dr. Szőnyi Aliz) pedig megígérte, hogy 15 percen belül itt lesz.

Amikor Feri megérkezett, rögtön felhozott  nekem egy bögre tejet és a túrós süteményt.

A doktornő nagyon tapintatosan beadott két injekciót és azt mondta, hogy szerinte ez kb. fél óra múlva hatni fog. Amikor elmentek, fegyelmezetten visszafeküdtem a padlóra, sőt, ami időhúzásnak is beillik, délig aludtam is egy sort.

Délután öt körül kimentem a kertbe napfürdőzni és egy kicsit kertészkedni. A két injekció és a fegyelmezett padlón fekvésnek meglett az eredménye, tudtam menni és aktiválni magam, anélkül, hogy fájdalmaim lennének.

A kerti munkában a nagy pohárból ismét a földbe került egy megerősödött paradicsom palánta, egy másik pedig a kis pohárból a nagy pohárba hadd erősödjön.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése