2020. június 15., hétfő

Ami sok az sok

20200615 hétfő

8-ig tartott az alvás. Az idő hűvösebb mint tegnap volt és ma nem is lesz 23 foknál melegebb. 27 fokos maximum is csak a jövőhét végére várható.

A reggeli után bepácoltam a tegnap vásárolt csirkecombok egyikét.

Kint a kertben megint elültetésre került egy eddig tejfölös pohárban előnevelt paradicsom. Egy korábbin pedig már megjelent az első paradicsom. Még kicsi és zöld, de már paradicsom. A tegnapi nagy eső jót tett neki.

Közben hallom, hogy Janika (kettővel odébb) morog a 2 és fél éves fiára: "Janika, nem érted, hogy megmondtam ...?" Átszólok neki, hogy ajánlok egy csereüzletet, adok érte egy 18 és fél évest, az már mindent megért. Azt persze elhallgattam, hogy Áron, bár mindent megért, de még akkor se úgy csinálja, ahogyan kérem.

Biztos vagyok benne, hogy egy idő után Janika is azt mondaná, hogy csináljuk vissza a boltot.

Azután belegondoltam, hogy Áront még így sem cserélném el senkiért. Lehet, hogy ő a legrosszabb gyerek, de nekem egyben Ő a legdrágább a világon. (Mellesleg rossz gyerek nincs, csak telhetetlen szülő, aki nem érti, hogy a gyereke mit szeretne és nem is ért a gyereke nyelvén.)

Már elmúlt 1/4 6. El kellene kezdenem készíteni az estebédet.

Kihúztam két nagyobb ágat a kupacból, ami a fűrészelőben végezte. Aki nem dolgozik, az ne is egyék.

Két nagyobb szem krumplit meghámoztam és feldaraboltam. A krumpli fő, a csirkecomb sül.

Minden nagyon finom lett, annak ellenére, hogy nem találtam meg a petrezselymet.

Megnéztem az Emőke ajánlotta filmet

https://mediaklikk.hu/video/anya-az-allatorvos-5-evad-ami-sok-az-sok/, de nekem "Ami sok az

sok" túl sok volt benne a konfliktus. Abból nekem itthon is van elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése