2020. június 8., hétfő

Délutánra meleg lett

20200608 hétfő

Reggel csak a postára és a CBA-ba mentem és  utána amint tehettem elmenekültem..

A postán átvett csomagocskát meg se vizsgálgattam alaposan, erre majd lesz időm még péntekig az önkéntes karanténomban.

A CBA-ban vettem tejet, hagymás cipót, sütni való kolbászt, két doboz sört és unikumot. A cipó felét hátrahagytam Áronnak, mert láttam, hogy abból kifogyott.

Útban a Népliget felé vettem egy gyrost pitában.

11:35-kor már indult a buszom Dömsödre

A buszon ért M. Gergely úr hívása, hogy az alig egy hete 82 $/db vásárolt 65 db SPG SIMON Properties részvényeim 455.000.- forintot fialtak. Javaslatára még ma realizáljuk. 97,5 $/db.

A buszról leszállva a két cuccal fárasztónak ígérkezett az út, de az első 100 méter után felvett egy autós és egészen a házig hozott.

Itt most hűvösebb van, mint tegnap volt.

Emőke lányom hívott Füredről. Kérte, hogy amíg nem lesz melegebb az idő, addig függesszem fel az úszást. Szombaton már találkozunk.

Elővettem a mélyhűtő ládából egy csirkemellet, hogy mire el kell kezdenem készíteni a vacsorát felengedjen.

Egy paradicsompalánta bekerült egy előnevelő pohárba.

Most már annyira meleg az idő, hogy egy órát kint feküdtem a napon.

3/4 7-kor elkezdtem a vacsorát készíteni. Először beirdaltam a csirkecombot, majd só, bors, mustár. Gyengéden sült mindkét oldala. Később kiegészítettem az ínyenc zöldség keveréket egy kis újhagymával, csípős paprikával és újkrumpli darabkákkal, hadd süljenek együtt.
Ha egy váratlan vendég betoppanna, annak sem lehetne semmi kifogása, mert mellé még rozé is van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése