2011. december 12., hétfő

Adriéknál

A délelőttöt a bányában töltöttem. Hazafele jövet vettem még egy tábla hungarocellt a Baumax-ban, majd kicseréltem a konyhában a régi és az új mikrót. Később lementem a doktornőhöz. Megmutattam a karom, elmondtam, neki, hogy nem javulnak a dolgok  és kértem egy beutalól az Angiológiára.

Délután ötre hazajött Áronés nem sokkal később megérkezett Eszter. Fura, hogy Eszterrel az angolozás valamiért mindig sejtelmes szókincsekre téved. Eszter is veszi a lapot, de még bizonytalan vagyok a dolgok jövőbeli kimenetelében.

Ahogy befejeződött az óra, kabátoltunk és mentünk Adriékhoz. A konyhájuk kicsi, a főzési kedvük nagy. Annyi kaját készítettek, mintha tíz vendéget vártak volna vacsorára. Adri is jól megtermett, Zsolti pedig kifejezetten kövér és ehhez képest Bogi lányuk egy törékeny angyalka testalkatú és állandóan mosolyog. Ha kér valamit, akkor jólnevelten kéri, de úgy ugrál, mintha a testbeszédével szeretne hangosan nyomatékot adni a kérésének. Egyszóval egy tünemény.

Volt tejfölös gombaleves, utána véres és májas hurka serpenyős krumplival és káposztával töltött uborkával, majd kétféle pizza. Olyan jól éreztük magunkat, hogy mire feleszméltem már majdnem fél tíz volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése