2011. december 23., péntek

Kipróbáltuk a külső fürdőt

Reggeli után Áron azt javasolta, hogy menjünk le az élményfürdős nagymedencébe. Szívesen hajlottam a szóra és jól bebugyolálva őt is meg magamat is szaladtunk végig a szabadéri strandon. A fürdőben egyfolytában bújócskáztunk, fogócskáztunk. Amikor sikerült elkapnom Áront, rögtön szabályt módosított. A vége felé egy kicsit kigúnyolva mondtam, hogy legyen a fogócskában az a szabály, hogy ha elkapom, akkor őt nem ér elkapni. Még jó, hogy nem tanulja el a kormánytól a visszamenőleges hatályú törvénymódosításokat.

Sajnos a sókamra szolgáltatás a nyár óta megszünt, pedig az bizonyára jót tenne a köhögésemnek.

Fürdés után, amíg Áron és Nóra nagyi elmentek a városba sétálni, lementem kipróbálni az infraszaunát és egy negyedórára beálltam a vizi gyógytornások közé.

Délután Áron elkérte a Notebookot, hogy megnézze a kalózhajós DVD-jét. Én helytelenítettem, hogy napközben ezzel tölti az idejét, ahelyett, hogy játszhatna Mátéval.

A vacsoránál azt vettem észre, hogy Áron pontosanúgy tanítgatja Mátét a helyes kés és villa tartására, mint ahogyan én tanítottam őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése