2011. december 17., szombat

ügyvédnél

Reggel nagyon frissek voltunk, mert Bérczi Gábor azt ígérte, hogy már 1/4 9-re jön értem. Áronnal megbeszéltem, hogy nekem délelőtt dolgom van és ő egyedül marad itthon. Rövid eligazítás: a cserépkályhába nem gyújthat be és ha valamit melegíteni szeretne, azt sem a platnin, hanem csak a mikróban teheti meg. Egyébként pedig üljön le megírnia leckéit. Feri bácsit megkértem, hogy 10 óra körül nézzen át Áronhoz, hogy minden rendben van-e.
Gyorsan megreggeliztünk és én már az utcán vártam az autót. Az autó  egy gyönyörű Renault Latitude volt, főleg belül. Na jah, 11 millióért lehet is. Igaz, hogy Gábor 6,6-ért jutott hozzá mert bemutató autó volt. Nemsokára megérkeztünk, ahol már a teljes kompánia csak ránk várt. Ekkor átment a társalgás nyelve ügyvédi sallangokba. Délre visszaérkeztem a bázisra és azonnak  nekikezdtem az ebéd készítésének. Kirántottam a lazac szeleteket és készítettem hozzá egy tojásos galuskát fejes jégsalátával.
Délután backgammonoztunk és sakkoztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése