2011. december 16., péntek

00-ás Farina pizzaliszt

Reggel Áront elbúcsúztattam és egy gyors reggeli után nekikezdtem a rendezkedésnek.
Felhívtam K. Szilvit, hogy legalább legyen azzal tisztában, hogy amit és a Kókai ingatlanja kapcsán kavarok, az elsősorban az ő érdekeit szolgálja.
Ezzel kapcsolatban írtam egy levelet a Ferenczi tés Tsa Végrehajtó irodának, amit persze elfelejtettem feladni, de ami késik az nem múlik.
Tamás eljött a Navigon kütyüért, felfüggesztve az extrém digital-lal szembeni hadakozásomat.
Eszter váratlanul telefonált, hogy lehozná az új  a képeit, hogy megnézze mikét harmonizálnak a lakásunk színes falaival. Úgy tettem, mintha nem érteném, hogy ez részéről a nő közeledése, csak én nem vagyok erre vevő. Ettől függetlenül nagyon kedvesen fogadtam és főztem neki egy libanoni kávét.
Ebédre maradékokból állítottam össze egy menüt.
Utána elkezdtem csomagolni és mire Áron hazaérkezett már csak indulnunk kellett.
Kicsit késésben voltunk, ha oda akartam érni az olasz élelmiszer nagykerbe, mert szerettem volna venni 10 kg. 00-ás Farina pizzalisztet.  Szembemenni a dugóval rohantunk a Gyáli útra a 00-ás lisztért. Onnan még benéztünk a TESCO-ba, hogy magunknak vacsorára, meg a keddi pizzához minden meglegyen. Még a Kati néni rendelte tisztítószereket is megvettük, azután indulás Dömsödre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése