2011. december 26., hétfő

újra itthon

Ma már csak a reggeli volt hasonló a többi naphoz, mert utána már elkezdtük a pakolászást. Mindenki a saját szobáját rendezgette.

Kijelentkeztünk és 11-kor már ültünk az autóban és gurultunk hazafelé. Az út viszonylag simán ment. Először természetesen Nóra nagyit vittük haza. Útban hazafele vettünk egy vekni kenyeret.
Otthon gyorsan kipakoltunk, elindítottam a nagymosást és kipihentük az út fáradalmait.

Délután nekiálltam főzőcskézni, ami kései ebédet, korai vacsorát jelentett. Kirántottam két csirkecombot és készítettem hozzá egy hagymás almát köretnek. Áron még vacsora előtt építetrt egy csoda helikoptert.
Eszter még tett egy halvány kísérletet, hogy ma lesz-e angol óra, de ebben teljesen készületlen voltam, ezért erről lebeszéltem. Gondoltam inkább szerzek neki egy meglepetést és letöltöm neki a "Ház a tónál" c. filmet, de nem jártam sikerrel. Béla is megpróbált segíteni, de ez most nem ment.
Késő este még kiteregettem ésén is elmentem aludni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése