2011. december 13., kedd

német gyakorlás

Sikerült megszereznem a csatornások telefonszámát és egy óra múlva már fel is hívtak, hogy megoldották a problémát, mert csak egy beállítást kellett átállítaniuk.
Gyorsan eőkészítettem a pizzát.
A német gyakorláson a fiúk olyan ricsajt csaptak, hogy képtelenség volt valamit is haladni. Áron különösen fegyelmezetlen volt ezért háromszor ki is kellett zavarnom a z óráról. Úgy tűnik a rosszasága ragályos volt, mert egyszer a Kamelt is ki kellett küldenem. A csúcs az volt, hogy amikor már javában pizzáztunk akkor csörgött a telefonom, de a zajtól azt sem hallottam, hogy ki keres és nekem kellett bemennem a szobába. A beszélgetés befejeztével visszatérve a könyhába, mondtam Áronnak, hogy a kiabálásától nem hallottam semmit a telefonban. "Miért nem hangosítottad fel?" volt a válasz. Az én válaszom pedig egy tasli volt, amitől egy kicsit megszeppent.
 A német és apizza után a fiúk még egy darabig játszottak. Maradt egy kis pizza, ezért no meg azért, hogy egy kicsit beszélgessünk, lehívtam Esztert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése