2011. december 27., kedd

Hanukkah

Mire felébredtem Áron már a szobájában legózott. Gyorsan elkészítettem a reggelit és leültem a számítógép elé. Igyekeztem minden lemaradást behozni, ami ugyanúgy nem sikerült, mint Áronnak, hogy rendet csináljon a szobájában.
Délben elővettem két szelet lazactörzset. Áron fűszerezte és sütötte meg serpenyőben, amíg én mélyhűtött spenót gombócokat pároltam fokhagymával a mikróban. A finomra sikerült ebédet Karáék csooládés zserbója koronázott .
Nem sokkal ebéd után felkerekedtünk Norciékhoz Hanukkah gyertyagyújtásra. Közkívánatra sültkrumpli volt yoghurtos cukkinivel.
Norciék egy nagy (14 literes) vastagtalpú rozsdamentes fazekat kaptak tőlünk, én Pettik családos naptárt, méz kanalat, Áron pedig egy logikai játékot kappott.
Norci előadta, hogy a korábbi távlati terveiknek megfelelően, de előrehozottan tervezik a jövőjüket. Nagyon jól éreztük magunkat, annyira, hogy Áron alig akart elindulni haza.

Itthon SMS-ben kérdeztem Esztert, hogy mikor szeretne reggel elindulni, de azután lejött, hogy ennek egy-két részletét megbeszéljük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése