2011. december 15., csütörtök

Canon MP 495

Áron tudta, hogy a tegnap esti vizsgálat eredményével ma megyek a házi orvoshoz és szülői aggodalommal búcsúzott reggel: "Apa nagyon vigyázz magadra." Szerintem mindent vitt magával amit a mai "Csodák Palotája" látogatásra vinnie kellett.
Reggeli után elindítottam a nagymosást. Délelőtt valóban sok mindent intéztem. A házi orvos doktornő a tegnapi vizsgálat eredménye alapján adott egy beutalót a hematológiára. Utána mentem a patikába, hogy a Norcinak félretett szert átvegyem, de a patikában nem tudtak róla, Norci a telefont pedig nem vette fel.
Bementem a Budapest Bankba és ha már ott voltam a közelben, akkor megnézem miért állnak olyan sokan sorba az újonnan épült ALDI bejáratánál. Hát kiderült, hogy ma van az ünnepélyes megnyitó a sok akcióval és egyéb kedvezménnyel. Bent nagy tömeg és minden sarkon kedveskednek valamivel. Vettem néhány apróságot és közben megtetszett egy Canon MP495-ös nyomtató 10.000.-ért. Amúgy is fel kellett mennem az autóért, közben felhívtam Bélát, aki a típusszám alapján rögtön megnézte és az árak összehasonlítássa után azt mondta, hogy bőven megéri. Visszamentem és megvettem, amiből adtak még további 500.- engedményt.
Közben Norci hívott és tisztázódott, hogy nem a Gazdagréti téri patikában van félretéve a nevére a bogyó, hanem a Horváth Katinál. Rögtön odamentem és át is vettem a gyógyszert.
Itthon azután installáltam a nyomtatót, amiben még az a plussz is benne van, hogy wifi-n keresztül is hajlandó nyomtatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése